lördag 4 augusti 2012



Går inte att beskriva med ord hur mycket jag saknar dej.
Går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dej.
Går inte att beskriva med ord hur ont det gör i mej utan dej.
Går inte en dag, minut eller sekund som jag inte tänker på dej.
Alla stunder vi skratta tillsammans, jag kommer aldrig på uppleva dom stunderna igen.
De gör så jävla ont att veta.
När jag tittar upp mot himmelen, ser jag att du tittar på mig.
Att veta att du verkligen aldrig kommer tillbaka igen, krossar mitt hjärta.
Jag vill kunna säga att allt bara är en mardröm, och att jag snart vaknar upp ur drömmen..
Men det är sant, nått som verkligen aldrig fick hända.

De är snart 4 år sen du lämnade mig/oss, men det gör fortfarande lika ont som den dagen..
Jordens finaste ängel.
Vi ses på andra sidan, de lovar jag.
Jag ska försöka fortsätta kämpa för din skull.
Mitt allt.

Min Farfar <3
2008-11-25 <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar